VA voor je nieuwsbrief

VA voor je nieuwsbrief

Ik kan grafisch een basis maken voor je nieuwsbrieven, zodat je professionele nieuwsbrieven naar je mailinglijst verstuurt. Ook kan ik je nieuwsbrieven op basis van de content die je mij aanlevert versturen naar je mailinglijst, zodat je consistent zichtbaar blijft via de mail. In een volgende stap kunnen we het hebben over het opbouwen van goede funnels.

Je nieuwsbrief uitbesteden 


Loop jij tegen je nieuwsbrief aan te hikken?

Loop jij zo enorm tegen je nieuwsbrieven aan te hikken en krijg je daar maar geen controle over? Vind je het moeilijk om consistentie in je nieuwsbrieven te krijgen?

Dat is jammer. Waarschijnlijk kost het je gewoon te veel tijd en verlies je hierdoor energie. Omdat je er geen flow in kunt vinden, besteed je je tijd liever aan andere klusjes in je bedrijf. En dat snap ik wel, hoor. Dat zou ik in zo’n situatie niet anders doen.

Want ook al weet je dat een goede e-mailmarketing ongelofelijk belangrijk en winstgevend kan zijn voor je bedrijf, toch laat je deze kansen liggen omdat je het maar niet voor elkaar krijgt (om wat voor reden dan ook).

Maar, misschien kan ik het licht aan het einde van de tunnel zijn.

Ik kan je namelijk helpen.

Je leest en hoort zoveel over e-mailmarketing

Waarschijnlijk heb je je weleens flink verdiept in online marketing, heb je ooit een seminar bijgewoond of word je overspoeld door advertenties met jonge mensen die je vertellen dat e-mailmarketing de sleutel van je bedrijf is.

Je gaat helemaal mee in de verhalen en je ziet de prioriteit die e-mailmarketing met zich meebrengt. Op een goede dag besluit je dan ook om vol voor e-mailmarketing te gaan. En mogelijk heb je helemaal in je hoofd hoe je het wil gaan doen en zie je de structuur van e-mailmarketing, maar vind je de uitvoering niet interessant.

En dat is jammer. Want doordat je je energie ergens aan verliest, beleef je er ook geen plezier aan. Het is daarnaast ook zonde van je tijd en dat is voor jou een reden om MailBlue achter je te laten en er een dat-komt-later-wel project van te maken.

En inderdaad, dat-komt-later-projecten zijn de Sagrada Familia projecten in de online marketing: daar lijkt nooit vooruitgang in te zitten.

Groeien met je bedrijf door e-mailmarketing

E-mailmarketing is inderdaad een belangrijke schakel in je marketingplan voor je bedrijf. Ik ben daarom groot voorstander om je prioriteit te gaan verleggen op e-mailmarketing.

E-mails zijn een veelgebruikte communcatiemiddel en met een goed plan kun je van veel gebruikers een klant maken. Het voordeel van e-mails is dat ze altijd worden ontvangen. Hoe anders is dat voor Instagram of Linkedin, bijvoorbeeld. Daar vliegen de berichten aan je voorbij, zonder dat je het doorhebt.

E-mailmarketing kun je goed automatiseren. Hierdoor heb je op de lange termijn minder werk aan je e-mails, maar leveren ze praktisch dezelfde resultaten op. Door goede funnels te bouwen kun je consistent geld blijven verdienen of zichtbaar blijven, zonder dat je veel in je MailBlue hoeft te werken.

Kortom, je kunt een slag slaan met je e-mailmarketing. En tegelijkertijd zie ik hoeveel ondernemers hiermee lopen te worstelen.



VA Jelrik Stevens

Mijn naam is Jelrik

Leuk om kennis met je te maken. Ik kan je helpen met het opzetten van de basis van je e-mailmarketing in MailBlue. Ik kan een eerste slag voor je slaan door de grafische worstelingen te doorbreken, zodat jij in de toekomst kunt blijven groeien met je e-mails.

Ik kan je MailBlue grafisch opmaken en ervoor zorgen dat je altijd nette mails kunt afleveren. Als je de basis hebt staan kun je in feite altijd blijven mailen. Op deze manier blijf je zichtbaar en kom je meerdere keren per week of per maand in de mailbox van je potentiële klanten terecht.

En dat is niet het enige. Ik kan ook e-mails voor je versturen. Jij kunt mij de tekst aanleveren, zodat ik het voor jou kan versturen. Hierdoor hoef je MailBlue nauwelijks te openen en kun je het werk aan mij uitbesteden.

Jelrik Stevens als VA

Mijn naam is Jelrik

Leuk om kennis met je te maken. Ik kan je helpen met het opzetten van de basis van je e-mailmarketing in MailBlue. Ik kan een eerste slag voor je slaan door de grafische worstelingen te doorbreken, zodat jij in de toekomst kunt blijven groeien met je e-mails.

Ik kan je MailBlue grafisch opmaken en ervoor zorgen dat je altijd nette mails kunt afleveren. Als je de basis hebt staan kun je in feite altijd blijven mailen. Op deze manier blijf je zichtbaar en kom je meerdere keren per week of per maand in de mailbox van je potentiële klanten terecht.

En dat is niet het enige. Ik kan ook e-mails voor je versturen. Jij kunt mij de tekst aanleveren, zodat ik het voor jou kan versturen. Hierdoor hoef je MailBlue nauwelijks te openen en kun je het werk aan mij uitbesteden.

Mijn vaardigheden

Ik werk al jaren naar tevredenheid met MailBlue en gebruik deze software voor mijn eigen onderneming en voor andere ondernemingen. 

Werken in MailBlue

Dit zijn voor jou de voordelen

Terwijl jij je lekker bezighoudt met allerlei andere belangrijke taken in je bedrijf, focus ik mij op het consistent versturen van e-mails naar je e-maillijst toe.


  • Je blijft zichtbaar voor mensen die zich hebben aangemeld voor je nieuwsbrieven. En we weten allebei dat zichtbaarheid belangrijk is. Mensen moeten weten dat jij en je bedrijf bestaan.

  • Je kunt sneller met e-mailmarketing aan de slag gaan, omdat ik je mails grafisch kan opmaken. Hierdoor voorkom je dat jezelf te lang aan het ontwerp gaat lopen rommelen. Dat is zonde van je tijd.

  • Terwijl jij andere dingen aan het doen bent voor je bedrijf, maak ik je mails en verzend ik deze naar je lijst. Geen zorgen voor jou dus.

  • In overleg kunnen we gaan werken aan basis voor geautomatiseerde mails (funnels dus). Dat kan ideaal zijn voor je weggevers of het verkopen van een onlineproduct.

  • Via je mails kun je je bezoekersaantallen op je website verhogen, omdat we blijven linken naar content op je website. Hier is Google natuurlijk super blij mee.

Relevante klusjes

Naast opmaken en het verzenden van je nieuwsbrief zijn er ook nog andere relevante klusjes waarmee ik je kan helpen! Daarnaast kun je me inschakelen als alles-in-1 VA. Dan ben ik beschikbaar voor alle soorten klusjes in je bedrijf.

Relevante klusjes

Naast opmaken en het verzenden van je nieuwsbrief zijn er ook nog andere relevante klusjes waarmee ik je kan helpen! Daarnaast kun je me inschakelen als alles-in-1 VA. Dan ben ik beschikbaar voor alle soorten klusjes in je bedrijf.

Blogs laten plaatsen

Blogs plaatsen

Ik kan je helpen met het plaatsen van je blogs en het optimaliseren van je blogs, zodat deze voldoen aan de voorwaarden van SEO en Google.
Opmaken van je cursus

Online cursus opmaken

Ga je een nieuwe online cursus ontwikkelen? Ik kan de cursus voor je in The Huddle plaatsen en grafisch strak voor je opmaken.
Jelrik Stevens: jouw persoonlijke VA

Alles-in-1 VA

Je kunt me ook inschakelen als de alles-in-1 VA. Dan kan ik je met allerlei soorten klusjes helpen. Ik sta altijd stand-by, wanneer dan ook.

Nieuwsbrieven laten opmaken en verzenden

Wat kan ik voor jou doen?

Voor het opmaken en het onderhouden van je Pinterest profiel, kan ik het volgende voor je aanbieden:

Dit kan ik je aanbieden als VA

Strakke grafische opmaak

Ik verzorg een strakke grafische opmaak. Dat betekent dat ik ook goed nadenk over een strakke banner en een informatieve footer. Ik ontwerp nette buttons en zorg ervoor dat je mails een prettige uitstraling hebben.


Dit kan ik je aanbieden als VA

Mails versturen

Ik verstuur mails naar iedereen die zich heeft aangemeld voor je nieuwsbrief. Dit doe ik met de content die jij mij aanlevert.


Dit kan ik je aanbieden als VA

Eventuele automatiseringen toevoegen

Ik ga met je meedenken om te kijken of we goede funnels kunnen inplannen, zodat we verschillende automatiseringen kunnen toevoegen.





Stok achter de deur


Ik ben jouw stok-achter-de-deur

Tot slot ben ik je stok-achter-de-deur. Want vaak gaat het fout bij consistentie. En ik kan je daarbij helpen. Je gaat immers met een reden met mij en nieuwsbrieven aan de slag.


Ik klop af en toe op je deur als ik geen input voor nieuwsbrieven van je ontvang. Op die manier houd ik je in beweging en draag ik bij aan je consistentie.

Stok achter de deur

Ik ben jouw stok-achter-de-deur

Tot slot ben ik je stok-achter-de-deur. Want vaak gaat het fout bij consistentie. En ik kan je daarbij helpen. Je gaat immers met een reden met mij en nieuwsbrieven aan de slag.


Ik klop af en toe op je deur als ik geen input voor nieuwsbrieven van je ontvang. Op die manier houd ik je in beweging en draag ik bij aan je consistentie.

Zo gaan we aan het werk

De manier van werken is super simpel (ik heb ook niet gezegd dat het moeilijk was). Maar alles is jou gelegen om snel en consistent content te blijven delen via de mail.

Zo gaan we te werk: stap 1

Doel bespreken

We gaan samen videobellen om af te spreken wat het doel is en maken een plan voor het versturen van e-mails in de toekomst.
Zo gaan we te werk: stap 2

Basisopmaak

Ik maak een basisopmaak voor je e-mails in MailBlue en vraag om je feedback, zodat het helemaal aansluit bij die stijl die jij wil uitdragen.
Zo gaan we te werk: stap 3

Inhoud aanleveren

Jij levert mij de inhoud van je mails aan (dat kan zo simpel zijn als het toesturen van een Word document) en ik verwerk de inhoud in MailBlue.
Zo gaan we te werk: stap 4

Mail versturen

Na goedkeuring verstuur ik je mail naar alle lijsten of specifieke lijsten met mensen die de mail horen te ontvangen. Zo blijf je goed zichtbaar.
Zo gaan we te werk: stap 5

Nieuwe mails

Ik wacht met smart op nieuwe content, zodat ik deze kan verwerken in een nieuwe nieuwsbrief die we consistent gaan verzenden.

Groeien met je nieuwsbrief

Om consistent e-mails te kunnen versturen, kun je bij mij een strippenkaart inkopen. Ik werk met strippenkaart vanaf tien uren. Ik houd de uren bij en deze zijn vierentwintig uur per dag voor jou inzichtelijk.


  • Zijn de ingekochte uren op? Dan kun je een nieuwe strippenkaart aanschaffen.
  • Heb je de ingekochte uren binnen de maximale eindtijd niet gebruikt? Ook dan dien je een nieuwe strippenkaart aan te schaffen.
  • Openstaande uren kunnen niet worden terugbetaald.
  • Ik reken eenmalig €150,- opstartkosten. Deze opstartkosten reken ik niet meer mee als je voor deze dienst opnieuw een strippenkaart wil aanschaffen.

10 uren

€350,-
  • Strippenkaart tot 10 uren.
  • Maximaal 2 maanden geldig.

15 uren

€525,-
  • Strippenkaart tot 15 uren.
  • Maximaal 3 maanden geldig.

20 uren

€700,-
  • Strippenkaart tot 20 uren.
  • Maximaal 4 maanden geldig.

Laten we kennismaken!

Geïnteresseerd in een samenwerking met mij? Ik vind het fijn om je even te spreken. Laten we in een videogesprek kennismaken en de mogelijkheden bespreken! Plan online een afspraak bij me in of bel mij direct.

Laten we kennismaken!

Geïnteresseerd in een samenwerking met mij? Ik vind het fijn om je even te spreken. Laten we in een videogesprek kennismaken en de mogelijkheden bespreken! Plan online een afspraak bij me in of bel mij direct.